Кошик
56 відгуків
Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм, фото 2Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм, фото 3Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм, фото 4

Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм

  • В наявності
  • Код: Универсал две оси2.5х1.25

58 000 

Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм
Причіп легковий бортовий двовісний універсал 2500х1250 подвійний борт 800 мм
В наявності
58 000 
+380 (95) 689-21-83
+380 (95) 689-21-83
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Причіп Ursa «Універсал дві осі»

габарити кузова 2500х1250х400

Зовнішні габарити 3710х1710х960

22 Причини чому причепи URSA  це найкращий вибір!

Класичний двосний причіп Ursa «Універсал», надійний і універсальний. Завдяки своїм розмірам і двом посиленим осям KNOTT підійде для перевезення комерційних вантажів і будматеріалів. спеціально створений для безпечного транспортування та збереження вантажу. Особливий акцент зроблений на неймовірну міцність і витривалість причепа.

1) Посилене зварне А образне дісталося перерізом труби 80х40х3, додатково посилене в місцях найбільших навантажень, зчеплене KNOTT 1400 кг або з доп опцій АЛКО 2700 кг 

2) Посилена зварна оцинкована рама 80х40х3, зі збільшеною кількістю поперечних балок, повністю оброблена гарячим цинкуванням, як і всі інші деталі.

3) Кріплення під запаску

4) Передній і задній борт відкривається, на швидкознімних німецьких петлях!

5) Міцне А образне дісталося з образного профілю 3 мм.

6) Посилена рама з профільної труби робить конструкцію причепа жорсткою та витривалою.

7) Рама причепа захищена гарячим цинкуванням, що робить її практично вічно!

8) Ходова вся з німецьких комплектуючих що зробить процес транспортування впевненим і надійним!

9) Рама посилена 60х40, збільшена кількість поперечних балок!

10) Посилений бампер швелер хк товщина аркуша 3 мм, надійно захищає вашу  светотехнику!

11) Польські багатофункціональні ліхтарі  і передні габарити преміум'якості! Якісні бічні та передні світловідбивні елементи! Проводка германія! Світлодіодні ріжки на крила!

12) Довжина причепа виготовлена з фінської бакелітової фанери  завтовшки  9,5 мм, легше та міцніше металу вдвічі! Термін експлуатації не миття 10 років.

 13) Нові Р13 диски та покришки Premiori  155\70 в базе.

14) Ресорно-амортизаторна ходова,  5 — листові ресори Ал-ко та мелітопольські амортизатори.

15) Дві посилені осі КНОТТ кожна вісь 1250 кг

16) Оцинковані крила Алко тандем товщина 1.2 мм. 

17) Борта посилені, виготовлені з поцинкованого металопрокату товщина аркуша борту 1,5 мм, зігнуті в спеціальний профіль за сучасними європейськими технологіями, на італійському обладнанні! Борти по 4 кутах посилені трубою 30х30х2!

18) Ви купуєте причіп безпосередньо від виробника, а отже,  не переплачуєте.

19) Купуючи причіп URSA Ви отримуєте 10 років гарантії від наскрізної корозії!

20) Всі деталі ріжуться на найсучаснішому лазері, всі отвори симпатичні, на відміну від ручного свердління, а всі крайки деталей заокруглені та не гострі на відміну  від розкрою гільйотиною.

21) Будь-який серійний причіп можна відправити транспортною компанією "Нічний Експрес" або CАТ через наш спеціальний тарифу прямо у Ваше місто! вартість доставки від 900 грн за зібраний причіп.

22) В вартість усіх двосних причепів входить повне оформлення, разом з  причепом ви отримуєте гость. номер і техпаспорт. Причіпи без гальмівної системи не вимагають додаткової категорії в водійському посвідчення, підходять під Б  категорію. Повна маса причепа 750 кг. Будь-які причепи з гальмівною системою вимагають категорію Е та можуть  мати повну масу від 1000-3500 кг

 Ціна в об'ємі вказана з новими колесами р13  155/70! Без коліс — 40000 грн

Вартість вказана з другим рівнем бортів як у об'ємі! Без другого ряду  бортов -4000грн

Характеристики
Основні
ВиробникKnott
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 58 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner